Časté dotazy

 

Kde je vyráběno zboží, které nabízíte?

Snažíme se mít v e-shopu co nejvíce zboží, které je vyráběno v České republice, protože chceme primárně podpořit český trh. Toto zboží je označeno na fotografiích českou vlajkou se znakem zvednutého palce. Samozřejmě ne vše, co zákazníci požadují, se v ČR vyrábí. Proto máme také zboží z dovozu ze zemí Evropy, z USA a nevyhnuli jsme se ani zboží, které je dovezeno z Asie. Nicméně, usilovně u dovozového materiálu pracujeme na hledání českých výrobců.

 

Je materiál, který nabízíte atestován pro děti do 3 let?

Některý materiál atesty nezávadnosti pro děti do 3 let má, jiný ne. Například knoflíky, patentky nebo průchodky jsou vyráběny z nezávadných materiálů, ale už proto, že jsou menší než 3 cm, tento atest dostat nemohou. Naopak mnohá plátny, výztuhy, výplně, apod. tento atest nezávadnosti mají. Materiál, který má atest pro děti do 3 let, je označen kulatou zelenou ikonkou, na které je hlavička batolete a čísla 0-3.

 

Potřebuji jiný rozměr folie, tabulkové textilie, výztuhy, atd. Lze mi uřezat tento materiál na míru?

Ano. Napište prosím do mailu, který materiál a v jakém rozměru požadujete. Pokud budeme mít skladem dostatečné množství metráže, bude Vám uřezán na míru. Případně Vám bude sděleno, kdy bude materiál naskladněn a kdy tedy budeme moci dodat Vámi požadovanou míru. 

 

Potřebuji větší množství konkrétního materiálu, ale skladem toto množství není. Co s tím?

Neváhejte nás kontaktovat, ať už mailem nebo telefonicky. Mnohý z materiálu je u našich výrobců a dodavatelů skladem, je tedy reálné, že Vám materiál zajistíme do 5 pracovních dní.

 

Chci si u Vás nakoupit, ale nemáte všechen materiál, který potřebuji a nechci ho kupovat ve velkém balení jinde. Umíte jej zajistit?

Kontaktujte nás, prosím. Většinu materiálu co se týče galanterie či metráže umíme zajistit a vy si budete moci objednat tak malé množství, jaké potřebujete. Nedokážeme vždy odhadnout, z čeho všeho byste rádi šili hračky pro své děti, ale velice ochotně přijímáme náměty a snažíme se přizpůsobit Vašim požadavkům.

 

Udělal/a a odeslal/a jsem objednávku, ale chtěl/a bych ještě něco přikoupit. Je to možné?

Každopádně nás kontaktujte, abychom byli informováni. Opravit lze mnohé i objednávky u nás. Záleží jen na postupu :-) Nejčastěji nastávají tyto dvě varianty.

1. Objednávku jste ještě neuhradil/a. Udělejte druhou objednávku na materiál, který ještě chcete doobjednat a my Vám objednávky sloučíme v jednu. Poštovné samozřejmě z druhé objednávky odečteme a budeme počítat jen jedno. Odešleme Vám novou fakturu se správným variabilním symbolem a sečtenými sumami za Vaše objednávky.

2. Objednávku jste již uhradil/a. Udělejte druhou objednávku na materiál, který ještě chcete doobjednat. Budeme evidovat dvě objednávky i dvě faktury, protože platby by se nespárovaly v systému e-shopu a s bankovním účtem. Ale upravíme vám druhou fakturu, kterou ponížíme o poštovné a Vy uhradíte až tuto nižší částku. Materiál z obou objednávek Vám tedy vložíme do jednoho balíčku za jedno poštovné :-)

 

Zasíláte také do zahraničí?

Ano. Zasíláme kromě celé ČR také na Slovensko a do dalších evropských zemí. Doprava na Slovensko je standardně uvedena u objednávek. Pokud požadujete zaslat do jiné evropské země než je ČR nebo SR, kontaktujte nás prosím. Sdělíme Vám informace o výši dopravy.

 

Balíček dorazil, ale část materiálu chybí. Co s tím?

Pokud jste nebyli informováni o tom, že materiál není skladem a bude poslán později, stala se nejspíš chyba při expedici materiálu ze skladu. I to se může stát, jsme jen lidé a ačkoli neradi, občas chyby děláme. Ovšem tato chyba se dá také snadno napravit. Zavolejte nebo napište nám prosím, chybějící materiál Vám samozřejmě odešleme, abyste mohli tvořit.

 

Nabízíte bonusy k objednávkám?

Nabízíme bonus dopravy zdarma při objednávce v hodnotě nad 1000 Kč. Další bonusy - slevy z ceny zboží - získávají registrovaní zákazníci při splnění stanovených podmínek (viz. zde). A čas od času vložíme do balíčku malý dáreček :-)